« Random Pictures of Yourself »

Welcome Guest. Please Login or Register.
Apr 29th, 2017, 2:27pm




IHJ Community
Chatter Room
Chit Chat (Moderators: xoaLLyxo, Twilight)
  Random Pictures of Yourself
« Previous Topic | Next Topic »
Pages: 1 ... 109 110 111 112 113  ...  316
   Author  Topic: Random Pictures of Yourself  (Read 69747 times)
BreDigsTheJakeness
True Gyllenhaalic


member is offline



Buckingham Alice {lost in a curious dream}

AIM
Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 7125
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1650 on: May 15th, 2006, 11:31pm »

on May 15th, 2006, 11:28pm, lucky7babe21 wrote:
awww thank you!! I was sooo effin bored that night .....

Lol, I'm always bored when I take pictures! This afternoon I took one of my bed just for kicks.
Logged


"Music's in my soul
I can hear it everyday, everynight
It's the one thing on my mind
Music's got control
And I'm never letting go, no no
I just wanna play my music"
lucky7babe21
True Gyllenhaalic


member is offline



Lions and tigers and bears! Oh, my!

YIM YIM
Homepage PM

Gender: Female
Posts: 3198
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1651 on: May 15th, 2006, 11:32pm »

^^ lol.... i do that too!!
Logged



"If I ever go looking for my heart's desire again, I won't look any further than my own back yard. Because if it isn't there, I never really lost it to begin with."
BreDigsTheJakeness
True Gyllenhaalic


member is offline



Buckingham Alice {lost in a curious dream}

AIM
Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 7125
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1652 on: May 15th, 2006, 11:36pm »

My mom's always saying that I waste film. Lol, and then she won't even let me take her picture. Crazy lady.
Logged


"Music's in my soul
I can hear it everyday, everynight
It's the one thing on my mind
Music's got control
And I'm never letting go, no no
I just wanna play my music"
lucky7babe21
True Gyllenhaalic


member is offline



Lions and tigers and bears! Oh, my!

YIM YIM
Homepage PM

Gender: Female
Posts: 3198
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1653 on: May 15th, 2006, 11:37pm »

on May 15th, 2006, 11:36pm, BreDigsTheJakeness wrote:
My mom's always saying that I waste film. Lol, and then she won't even let me take her picture. Crazy lady.


^ exactly!
Logged



"If I ever go looking for my heart's desire again, I won't look any further than my own back yard. Because if it isn't there, I never really lost it to begin with."
BreDigsTheJakeness
True Gyllenhaalic


member is offline



Buckingham Alice {lost in a curious dream}

AIM
Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 7125
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1654 on: May 15th, 2006, 11:40pm »

on May 15th, 2006, 11:37pm, lucky7babe21 wrote:
^ exactly!

You only have 1 to go!
Logged


"Music's in my soul
I can hear it everyday, everynight
It's the one thing on my mind
Music's got control
And I'm never letting go, no no
I just wanna play my music"
Julie
True Gyllenhaalic


member is offline



~Julie hearts Jake~


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 7942
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1655 on: May 16th, 2006, 01:40am »

on May 15th, 2006, 5:08pm, nemivicious wrote:
And Julie: you're such a diva inside, aren't you?

LMAO
Of course I am!
Logged


I'd rather spend one minute holding you, than spend the rest of my life knowing I never could...
BreDigsTheJakeness
True Gyllenhaalic


member is offline



Buckingham Alice {lost in a curious dream}

AIM
Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 7125
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1656 on: May 16th, 2006, 03:24am »

I was bored, I had my camera



I am (obviously!) a Red Sox fan.
Logged


"Music's in my soul
I can hear it everyday, everynight
It's the one thing on my mind
Music's got control
And I'm never letting go, no no
I just wanna play my music"
belikethis
Jake Fan


member is offline






PM

Gender: Male
Posts: 108
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1657 on: May 16th, 2006, 12:44pm »

on Apr 29th, 2006, 10:15pm, GodBlessJake wrote:
my Donnie Darko pose.


http://img227.imageshack.us/img227/8317/donniepose0te.jpg



ubercute/scary
Logged

roxy
Newbie


member is offline






Email PM

Gender: Female
Posts: 87
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1658 on: May 16th, 2006, 6:56pm »

thought it was time added I myself to the mix
Logged

AnneMcLean
Newbie


member is offline





ICQ
PM

Gender: Female
Posts: 86
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1659 on: May 17th, 2006, 02:50am »

Here I am! Crazy shopper!
« Last Edit: May 17th, 2006, 02:53am by AnneMcLean » Logged

Julie
True Gyllenhaalic


member is offline



~Julie hearts Jake~


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 7942
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1660 on: May 17th, 2006, 03:50am »

Anne and roxy, very cute!
Logged


I'd rather spend one minute holding you, than spend the rest of my life knowing I never could...
Lina018
Jake Fan


member is offline






PM


Posts: 158
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1661 on: May 17th, 2006, 08:47am »



hope it worked!

I'm a newbie from Germany btw! Hi!
Logged

Em
True Gyllenhaalic


member is offline



x Luv Ya Jakey! x


Homepage PM

Gender: Female
Posts: 3831
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1662 on: May 17th, 2006, 08:53am »

Aww lovely pic!

welcome BTW
Logged


Koka
Gyllenhaalic


member is offline



Heath baby, rest in peace!


Email PM

Gender: Female
Posts: 1829
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1663 on: May 17th, 2006, 2:07pm »

hey Lina!!! well first of all welcome- always nice to see more German Fans here ( there's also a german jake forum, if you're interested: http://jgyllenhaal.suddenlaunch3.com/index.cgi ).

und jetzt mal zu dem Bild: du bist echt megasüß&hübsch. du erinnerst mich an jemanden, den ich kenne.
Logged



Oh very young what will you leave us this time?
You're only dancing on this earth for a short while,and though your dreams may toss and turn you now, they will vanish away like your daddy's best jeans
Julie
True Gyllenhaalic


member is offline



~Julie hearts Jake~


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 7942
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1664 on: May 17th, 2006, 3:21pm »

on May 17th, 2006, 08:47am, Lina018 wrote:


hope it worked!

I'm a newbie from Germany btw! Hi!

Beautiful! Welcome, btw!
Logged


I'd rather spend one minute holding you, than spend the rest of my life knowing I never could...
Pages: 1 ... 109 110 111 112 113  ...  316
« Previous Topic | Next Topic »

Disclaimer: The statements and views expressed on this forum by individual members do not reflect the thoughts and opinions of IHeartJake.Com or the IHJ Staff.
Monthly Ad-Free Plan!

$6.99 Gets 50,000 Ad-Free Pageviews!

This Board Hosted For FREE By SuddenLaunch
Get Your Own Free Message Board!