Random Pictures of Yourself

Welcome Guest. Please Login or Register.
Apr 24th, 2017, 12:05pm




IHJ Community
Chatter Room
Chit Chat (Moderators: xoaLLyxo, Twilight)
  Random Pictures of Yourself
« Previous Topic | Next Topic »
Pages: 1 ... 120 121 122 123 124  ...  316
   Author  Topic: Random Pictures of Yourself  (Read 69384 times)
MorbidSoul
Gyllenhaalic


member is offline






Email PM

Gender: Female
Posts: 1561
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1815 on: Jun 18th, 2006, 6:56pm »

Me too, I'm dreamer to much
Logged


Zoey
Jake Fan


member is offline






PM

Gender: Female
Posts: 142
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1816 on: Jun 20th, 2006, 10:02am »

on Jun 18th, 2006, 6:31pm, MorbidSoul wrote:
today.
I'm blonde MorbidSoul


you're really pretty!
Logged

Thanks to Nemi for making this awesome siggy!!
Zoey
Jake Fan


member is offline






PM

Gender: Female
Posts: 142
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1817 on: Jun 20th, 2006, 11:17am »



I'm normally camerashy but there I am.
Logged

Thanks to Nemi for making this awesome siggy!!
Julie
True Gyllenhaalic


member is offline



~Julie hearts Jake~


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 7942
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1818 on: Jun 20th, 2006, 11:27am »

^ You're gorgeous, hun! Love your piercings too! I'm getting one in my nose soon .. *eek*
« Last Edit: Jun 20th, 2006, 11:27am by Julie » Logged


I'd rather spend one minute holding you, than spend the rest of my life knowing I never could...
Zoey
Jake Fan


member is offline






PM

Gender: Female
Posts: 142
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1819 on: Jun 20th, 2006, 11:29am »

Thank you very much! You shouldnt be afraid of getting a piercing, it really doesn't hurt much but I warn you that you'll fiddle with it constantly for a week or so.
Logged

Thanks to Nemi for making this awesome siggy!!
Julie
True Gyllenhaalic


member is offline



~Julie hearts Jake~


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 7942
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1820 on: Jun 20th, 2006, 11:34am »

^ You're welcome, sweety .. Yeah, I know .. my friends who have piercings says the same too .. cause I ask them all the time .. LOL! "Did it hurt?!", "How long were you there?!", "Were you nervous?!" and so on. I'm getting it in the end of my summerbreak, before August. I'm kinda excided.
Logged


I'd rather spend one minute holding you, than spend the rest of my life knowing I never could...
Zoey
Jake Fan


member is offline






PM

Gender: Female
Posts: 142
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1821 on: Jun 20th, 2006, 11:34am »

You should be! It's really cool if your parents are ok with it. My mom wasn't. Oops.
Logged

Thanks to Nemi for making this awesome siggy!!
Julie
True Gyllenhaalic


member is offline



~Julie hearts Jake~


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 7942
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1822 on: Jun 20th, 2006, 11:40am »

^ LOL! Haha, "Woopsie!" Well, I've been wanting to have a piercing in my nose for a long time now .. I guess I asked my mom when I was 11 or so. And then she of course said "NO!". And my dad too. And I've been nagging about it the whole time, so they finally gave up. And I said that I would do it no matter what they said, so .. *bad* But my dad is kinda sad about it. He's in Los Angeles right now, so I don't know if he's been thinking about it or not, but he thinks that I look prettier without any metal in my face. HAHA .. He's .. funny. Erm.
Logged


I'd rather spend one minute holding you, than spend the rest of my life knowing I never could...
Nikkita
True Gyllenhaalic


member is offline






Email PM

Gender: Female
Posts: 3458
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1823 on: Jun 20th, 2006, 11:43am »

Yay Julie! Way to rebel from your parents! I want a belly piercing, and my mum just said "NO! NEVER!". So i'm just going to get it this summer and not tell them. It's not like they are going ot see it anyway!
Logged


Julie
True Gyllenhaalic


member is offline



~Julie hearts Jake~


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 7942
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1824 on: Jun 20th, 2006, 11:47am »

^ Haha, Nikkita .. We're bad, aint we?! I'm sure they're gonna see it one day, but then they'll probably just give ya a big sigh and look at you as if you just killed a puppy and by the next day they will be over it. I have loads of girlfriends who has a belly piercing, and most of them didn't ask their parents .. lol ..

On-topic! I found a picture of me back when I was 3-4 years old .. LOL ..

« Last Edit: Jun 20th, 2006, 11:49am by Julie » Logged


I'd rather spend one minute holding you, than spend the rest of my life knowing I never could...
Zoey
Jake Fan


member is offline






PM

Gender: Female
Posts: 142
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1825 on: Jun 20th, 2006, 11:51am »

The belly piercing is the best to get, they rarely notice it except if you're gonna go swimming with them. My friend got one in her tounge and bellybutton and didn't ask her parents. It took them a whole year to find out.

Nikkita, you were such a cutie when you were a kid!
Logged

Thanks to Nemi for making this awesome siggy!!
Nikkita
True Gyllenhaalic


member is offline






Email PM

Gender: Female
Posts: 3458
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1826 on: Jun 20th, 2006, 11:52am »

Hah my mum wouldn't be too angry, but my Dad's going to throw a fit. Ah well. maybe if they didn't forbid me in the first place, I wouldn't want it done so bad!

I got my ear pierced another 2 times in January and I came home, my mum was so angry. She said I could have it done, so I went and got it done I really don't get why she was so pissed. She was like "WHY DO YOU EVEN NEED 3 HOLES IN YOUR EAR?" lol...parents
Logged


Zoey
Jake Fan


member is offline






PM

Gender: Female
Posts: 142
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1827 on: Jun 20th, 2006, 11:55am »

on Jun 20th, 2006, 11:52am, Nikkita wrote:
Hah my mum wouldn't be too angry, but my Dad's going to throw a fit. Ah well. maybe if they didn't forbid me in the first place, I wouldn't want it done so bad!



Do I recognize that! My mom forbid me to get one in my nose so I did. She was so mad for a while and said that as long as I didn't get any more piercings she would be ok. So I got another one. I don't think she's recovered from that still!!
Logged

Thanks to Nemi for making this awesome siggy!!
Nikkita
True Gyllenhaalic


member is offline






Email PM

Gender: Female
Posts: 3458
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1828 on: Jun 20th, 2006, 11:55am »

Lol zoey, that pcicture was Julie as a kid...I'm going to scan some of me as a kid though.
Logged


Julie
True Gyllenhaalic


member is offline



~Julie hearts Jake~


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 7942
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #1829 on: Jun 20th, 2006, 11:56am »

^ HAHA! I'm also gonna get my ears pierced one more time each .. or three. So I'll have three in the left and two in the right. Or something.

on Jun 20th, 2006, 11:51am, Zoey wrote:
The belly piercing is the best to get, they rarely notice it except if you're gonna go swimming with them. My friend got one in her tounge and bellybutton and didn't ask her parents. It took them a whole year to find out.

Nikkita, you were such a cutie when you were a kid!

Haha, exactly .. My friend, Vibeke, got one in 7th grade (she was about 12 then) and her mom noticed it right away. I can't remember how though .. but she still got it.

And btw; It's not Nikkita, it's me! But thanks, lol ..
Logged


I'd rather spend one minute holding you, than spend the rest of my life knowing I never could...
Pages: 1 ... 120 121 122 123 124  ...  316
« Previous Topic | Next Topic »

Disclaimer: The statements and views expressed on this forum by individual members do not reflect the thoughts and opinions of IHeartJake.Com or the IHJ Staff.
Monthly Ad-Free Plan!

$6.99 Gets 50,000 Ad-Free Pageviews!

This Board Hosted For FREE By SuddenLaunch
Get Your Own Free Message Board!