Random Pictures of Yourself

Welcome Guest. Please Login or Register.
Apr 30th, 2017, 05:55am




IHJ Community
Chatter Room
Chit Chat (Moderators: xoaLLyxo, Twilight)
  Random Pictures of Yourself
« Previous Topic | Next Topic »
Pages: 1 ... 55 56 57 58 59  ...  316
   Author  Topic: Random Pictures of Yourself  (Read 69785 times)
INeedAHug
Jake Fan


member is offline





AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 155
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #840 on: Dec 8th, 2005, 05:47am »

Haha Those are funny! I made a ton of the characters, I made my characters based on the ones in the movie saw 1 and 2 lol there pretty funny looking
« Last Edit: Dec 8th, 2005, 05:48am by INeedAHug » Logged

Lolly
Gyllenhaalic


member is offline



This is how a heart breaks...


Email PM

Gender: Female
Posts: 1565
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #841 on: Dec 8th, 2005, 06:20am »

on Dec 7th, 2005, 10:24pm, Jakeaholic wrote:
You girls and dudes are so cute here!
I feel soo pale!
I am soo pale! yukky!



Wow of course she ment you!
You are gorgeous! and your hair looks fabulous from what i can see!
Logged

Caitlin
True Gyllenhaalic


member is offline





AIM
Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 7652
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #842 on: Dec 8th, 2005, 08:41am »

LMFAO!
« Last Edit: Dec 8th, 2005, 08:48am by Caitlin » Logged

melissadarko
Jake Fan


member is offline





AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 132
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #843 on: Dec 8th, 2005, 1:20pm »

LOL, holy crap!!! those are soooo great, haha, love em!! not off topic at all, lol wow, that does look like kirsten, hahaha
Logged


melissadarko
Jake Fan


member is offline





AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 132
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #844 on: Dec 8th, 2005, 1:37pm »

silly me, thanks for the link alice!!
Logged


Jakeaholic
Newbie


member is offline






Email PM


Posts: 0
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #845 on: Dec 8th, 2005, 2:02pm »

AAAAwwwwwwwww!
Thanks Lolly!
i was going for the pixi chic look! Which went wrong as my co-workers call me "little Boy!"
What a shame i look like boy!
Logged

sole
Gyllenhaalic Wannabe


member is offline





AIM
Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 777
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #846 on: Dec 8th, 2005, 2:07pm »

on Dec 8th, 2005, 04:01am, Alice wrote:
here u go lol

http://www.planearium2.de/flash/spstudio.html

Look what Tim made lol it's Donnie



and Pilot



and Jimmy



and kirsten lol



sorry if i've gone off topic lol



hey alice do u mind if i can use pilot and donnie in my myspace i love them its sooo cute. 100% credit to u my dear
Logged

morgana
Guest
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #847 on: Dec 8th, 2005, 2:53pm »

aw i'm sure it's ok for you to use em, but don't credit me lol i didn't make the Jake ones, credit Tim instead
Logged

sole
Gyllenhaalic Wannabe


member is offline





AIM
Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 777
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #848 on: Dec 8th, 2005, 2:54pm »

awww thanx a bunch imma credit u and tim ur friend then *muah* its sooo cute i tried making a sam one but it didn't turn out right lol haha
Logged

Twilight
Administrator


member is offline



~* Stephanie *~


Email PM

Gender: Female
Posts: 14980
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #849 on: Dec 8th, 2005, 3:51pm »

LOL Alice .. I should check this thread more often. Anyways, is that really what you think of me? .. *goes off to cry now* .. I do have blonde hair though.
Logged




I Heart Jake | My LiveJournal | Ben Barnes Fan

RIP Heath Ledger
1979 - 2008


allie77kat
Guest
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #850 on: Dec 8th, 2005, 4:05pm »

on Dec 8th, 2005, 12:32am, Alice wrote:
and Allie hehe


I actually look nothing like this. lol hey where is my ciggy? BTW I could never be mad at you love!
Logged

Twilight
Administrator


member is offline



~* Stephanie *~


Email PM

Gender: Female
Posts: 14980
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #851 on: Dec 8th, 2005, 4:10pm »

^^ I am! She's a meanie!
Logged




I Heart Jake | My LiveJournal | Ben Barnes Fan

RIP Heath Ledger
1979 - 2008


morgana
Guest
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #852 on: Dec 8th, 2005, 4:16pm »

but i luv u guys and anyway i think they look just like u

I'm making Mario next and i was gonna do Ally but she might ban me
Logged

allie77kat
Guest
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #853 on: Dec 8th, 2005, 4:17pm »

Just to set the record straight here is what I actually look like. Just a warning it's pretty gross.

Logged

Pinklord
Gyllenhaalic Wannabe


member is offline






Email PM

Gender: Male
Posts: 616
Re: Random Pictures of Yourself
« Reply #854 on: Dec 8th, 2005, 4:19pm »

on Dec 8th, 2005, 4:16pm, Alice wrote:
but i luv u guys and anyway i think they look just like u

I'm making Mario next and i was gonna do Ally but she might ban me


Yayyyyy I could barely wait! XD HAHAHAHHA!! Surely I will look amazing instead of my real face! XD HAHAHAHHA!! I will add new pics of me after that so u will compare! XD AHHAHAHHAHAH!! Thanks Alice my love! *____*
Logged

Pages: 1 ... 55 56 57 58 59  ...  316
« Previous Topic | Next Topic »

Disclaimer: The statements and views expressed on this forum by individual members do not reflect the thoughts and opinions of IHeartJake.Com or the IHJ Staff.
Monthly Ad-Free Plan!

$6.99 Gets 50,000 Ad-Free Pageviews!

This Board Hosted For FREE By SuddenLaunch
Get Your Own Free Message Board!