New Rank? Celebrate Here!

Welcome Guest. Please Login or Register.
Apr 27th, 2017, 05:54am




IHJ Community
Chatter Room
Chit Chat (Moderators: xoaLLyxo, Twilight)
  New Rank? Celebrate Here!
« Previous Topic | Next Topic »
Pages: 1 ... 20 21 22 23 24  ...  87
   Author  Topic: New Rank? Celebrate Here!  (Read 21172 times)
Julie
True Gyllenhaalic


member is offline



~Julie hearts Jake~


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 7942
Re: New Rank? Celebrate Here!
« Reply #315 on: Dec 21st, 2006, 4:41pm »

I just realized that I'll never get a new rank ever .. How sad is that? Aw ..
Logged


I'd rather spend one minute holding you, than spend the rest of my life knowing I never could...
_vitoria
Gyllenhaalic


member is offline



<3


Homepage PM

Gender: Female
Posts: 1576
Re: New Rank? Celebrate Here!
« Reply #316 on: Dec 21st, 2006, 10:24pm »

but on the other site thats cool haha

woot! this is my 1000th post!
Logged



ihjtalk
True Gyllenhaalic


member is offline



Danny&Dougie ;)


Homepage PM

Gender: Male
Posts: 5971
Re: New Rank? Celebrate Here!
« Reply #317 on: Dec 21st, 2006, 10:45pm »

on Dec 21st, 2006, 10:24pm, _vitoria wrote:
woot! this is my 1000th post!


Congrats!
Logged

Jkgllnhll
True Gyllenhaalic


member is offline



- RyaN


Email PM

Gender: Male
Posts: 6530
Re: New Rank? Celebrate Here!
« Reply #318 on: Dec 22nd, 2006, 02:19am »

on Dec 21st, 2006, 4:41pm, Julie wrote:
I just realized that I'll never get a new rank ever .. How sad is that? Aw ..


Isnt it sad? ...there should be another rank too *sobs*
LOL



on Dec 21st, 2006, 10:24pm, _vitoria wrote:
but on the other site thats cool haha

woot! this is my 1000th post!


Congratulations !!!...well done
Logged


Rach
True Gyllenhaalic


member is offline



I'm Loving It!!


PM

Gender: Female
Posts: 4050
Re: New Rank? Celebrate Here!
« Reply #319 on: Dec 22nd, 2006, 03:42am »

on Dec 22nd, 2006, 02:19am, Jkgllnhll wrote:
Isnt it sad? ...there should be another rank too *sobs*
LOL




there should be, I reckon a 10000 one.
« Last Edit: Dec 22nd, 2006, 03:43am by Rach » Logged


Heath Ledger
1979-2008
_vitoria
Gyllenhaalic


member is offline



<3


Homepage PM

Gender: Female
Posts: 1576
Re: New Rank? Celebrate Here!
« Reply #320 on: Dec 22nd, 2006, 10:42am »

hehehe thanks guys!
Logged



Julie
True Gyllenhaalic


member is offline



~Julie hearts Jake~


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 7942
Re: New Rank? Celebrate Here!
« Reply #321 on: Dec 25th, 2006, 07:34am »

on Dec 22nd, 2006, 03:42am, Rach wrote:
there should be, I reckon a 10000 one.

Yeah, I know! For 10,000 posts there should be 'Gyllenhaalic God', or something .. Then I have something to post like a postwhore for! Haha! Well .. it was just an idea. *coughAllyandStephcough*
« Last Edit: Dec 25th, 2006, 07:35am by Julie » Logged


I'd rather spend one minute holding you, than spend the rest of my life knowing I never could...
Gyllenhaaler
Gyllenhaalic


member is offline






PM

Gender: Female
Posts: 1112
Re: New Rank? Celebrate Here!
« Reply #322 on: Dec 25th, 2006, 08:51am »

Viva Victorious _victoria...super congradulations
Logged


I feel like a quote out of context - Withholding the rest - So I can be free what you want to see
I got the gesture and sound - Got the timing down
It's uncanny, yeah, you think it was me...
The Best Imitation of Myself
Jkgllnhll
True Gyllenhaalic


member is offline



- RyaN


Email PM

Gender: Male
Posts: 6530
Re: New Rank? Celebrate Here!
« Reply #323 on: Dec 25th, 2006, 4:46pm »

on Dec 25th, 2006, 07:34am, Julie wrote:
Yeah, I know! For 10,000 posts there should be 'Gyllenhaalic God', or something .. Then I have something to post like a postwhore for! Haha! Well .. it was just an idea. *coughAllyandStephcough*


Ooooww...that would be soo cool...or "Ultimate Gyllenhaalic"...LMAO! ...
Logged


Julie
True Gyllenhaalic


member is offline



~Julie hearts Jake~


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 7942
Re: New Rank? Celebrate Here!
« Reply #324 on: Dec 26th, 2006, 03:21am »

on Dec 25th, 2006, 4:46pm, Jkgllnhll wrote:
Ooooww...that would be soo cool...or "Ultimate Gyllenhaalic"...LMAO! ...

LOL Yeah, exactly! We'll let the moderators decide. Or just nag all the time, cough. lmao!
Logged


I'd rather spend one minute holding you, than spend the rest of my life knowing I never could...
ihjtalk
True Gyllenhaalic


member is offline



Danny&Dougie ;)


Homepage PM

Gender: Male
Posts: 5971
Re: New Rank? Celebrate Here!
« Reply #325 on: Dec 30th, 2006, 01:20am »

1600. Still a long way to another rank
Logged

SALLy
Gyllenhaalic


member is offline



I feel like I'm Spinning..


PM

Gender: Female
Posts: 1218
Re: New Rank? Celebrate Here!
« Reply #326 on: Jan 5th, 2007, 11:01am »

700th posts with that one...That's good, really good...I remember the time when I was a mere Jake Fan LOL
Logged

Thanks Claudi!


Jkgllnhll
True Gyllenhaalic


member is offline



- RyaN


Email PM

Gender: Male
Posts: 6530
Re: New Rank? Celebrate Here!
« Reply #327 on: Jan 5th, 2007, 2:18pm »

on Jan 5th, 2007, 11:01am, SALLy wrote:
700th posts with that one...That's good, really good...I remember the time when I was a mere Jake Fan LOL


Thats realy good!...Only 299 more to go to Gyllenhaalic!
Hehe...I remember when I went Jake fan, I made such a big deal about managing it in 24 hours... *hides head in shame*
LOOOL
Logged


Gyllenhaaler
Gyllenhaalic


member is offline






PM

Gender: Female
Posts: 1112
Re: New Rank? Celebrate Here!
« Reply #328 on: Jan 5th, 2007, 7:34pm »

on Jan 5th, 2007, 11:01am, SALLy wrote:
700th posts with that one...That's good, really good...I remember the time when I was a mere Jake Fan LOL


Congradulations Salwa...deserves the Happy Dance
Stephanie
love from a mere Jake Fan ...a little ways away...but I'm on your tail ..
« Last Edit: Jan 5th, 2007, 7:37pm by Gyllenhaaler » Logged


I feel like a quote out of context - Withholding the rest - So I can be free what you want to see
I got the gesture and sound - Got the timing down
It's uncanny, yeah, you think it was me...
The Best Imitation of Myself
SALLy
Gyllenhaalic


member is offline



I feel like I'm Spinning..


PM

Gender: Female
Posts: 1218
Re: New Rank? Celebrate Here!
« Reply #329 on: Jan 8th, 2007, 4:08pm »

Ryan thanks !! I can't wait to be a Gyllenhaalic ...

Nancy LOL !! no offence of course you mere Jake Fan but you should be glad, that's a big honour, you're not anymore a Newbie, that's the good new !! ( no offence to the Newbies too LOL )

btw thanks for the happy dance !! I'm dancing too !



Logged

Thanks Claudi!


Pages: 1 ... 20 21 22 23 24  ...  87
« Previous Topic | Next Topic »

Disclaimer: The statements and views expressed on this forum by individual members do not reflect the thoughts and opinions of IHeartJake.Com or the IHJ Staff.
Monthly Ad-Free Plan!

$6.99 Gets 50,000 Ad-Free Pageviews!

This Board Hosted For FREE By SuddenLaunch
Get Your Own Free Message Board!