::Just simply Orlando Bloom::

Welcome Guest. Please Login or Register.
Apr 29th, 2017, 10:33am




IHJ Community
Chatter Room
Obsessions? (Moderators: xoaLLyxo, Twilight)
  ::Just simply Orlando Bloom::
« Previous Topic | Next Topic »
Pages: 1 2 3  ...  69
   Author  Topic: ::Just simply Orlando Bloom::  (Read 29517 times)
Wings
Jake Fan


member is offline





YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 390
::Just simply Orlando Bloom::
« Thread started on: Sep 9th, 2005, 9:33pm »

i haven't seen a thread for just orlando a lone...like, fans of his and new pics of him...just orli.

so i started this one...if there is one like this then tell me please
Logged

This is a bitch of an unsatisfactory situation.
Twilight
Administrator


member is offline



~* Stephanie *~


Email PM

Gender: Female
Posts: 14980
Re: ::Just simply Orlando Bloom::
« Reply #1 on: Sep 9th, 2005, 11:00pm »

^^ Don't worry, I don't think there is one .. cuz the people here are WEIRDOS. LOL! I'm just kidding .. But no, I don't believe there was ever an Orlando thread .. till now! I used to think I was the only one here who even liked him. haha (I take that back .. I know Alice does! hehe) I annoy everyone here with my Orlando obsession though, I know it. I'm sooooo glad that you new Orli fans have joined, honestly. haha I can finally talk about him without feeling weird cuz this is a Jake board! .. *squee!* .. If you guys leave though, I'll hunt you down and bring you back. lmao! I need you guys!

Andddd .. enough of my babbling. Did you guys check out the new issue of Teen Vogue magazine? .. *drools* .. if not .. I'll post it here ..


(Thanks to OL)

What do you guys think of it?? (I know Cami likes it .. cuz of her siggy! <3)

I haven't bought it yet but I will soon! Not sure how many copies either .. lmao!
Logged




I Heart Jake | My LiveJournal | Ben Barnes Fan

RIP Heath Ledger
1979 - 2008


Cami Miss Bloom
Jake Fan


member is offline






Homepage PM

Gender: Female
Posts: 123
Re: ::Just simply Orlando Bloom::
« Reply #2 on: Sep 10th, 2005, 10:36am »

on Sep 9th, 2005, 11:00pm, Twilight wrote:
What do you guys think of it?? (I know Cami likes it .. cuz of her siggy! <3)

I don't like it.....I LOVE IT! lol! <3

He's sooooooooooooo sexy on those pictures it huuuurts!
Look at the forth picture...what I wouldn't give to make that man look at me like that. Poor him, he wouldn't even have the time to look at me like that, I would be grouping him...LMAO!! j/k!

I also love to know there are more Lando fans here...I always end up talking about him everywhere I go XD

And now that we are talking about him, lemme share a 'secret' to you [secret cause it's kind of embarrassing]. Yesterday I went to a concert. Whitesnake and Judas Priest together. Ever heard of them? Well, there is at least one song from Whitesnake that you know, which is called "Is This Love", you know? It goes like this

"...Is this love that I'm feeling
Is this the love that I've been searching for
Is this love or am I dreaming
This must be love
Cos it's really got a hold on me
A hold on me..."

Remember? Well, they sang that song there [and it was brilliant, everybody singing...amazing] and while I was singing that, the only person I could think of was Orlando. I am such a loser.
Logged


Wings
Jake Fan


member is offline





YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 390
Re: ::Just simply Orlando Bloom::
« Reply #3 on: Sep 10th, 2005, 11:40am »

hehe i really like u two! lol im obsessed with him too....my room is "orlando central" i swear...its all yellow and i have more than 300 pictures of him on my wall lol!!! its incredible...i have tons of banner and avatars of him...(if u want any)

ps: i have that magazine
Logged

This is a bitch of an unsatisfactory situation.
Wings
Jake Fan


member is offline





YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 390
Re: ::Just simply Orlando Bloom::
« Reply #4 on: Sep 10th, 2005, 1:13pm »

anyone likey?

Logged

This is a bitch of an unsatisfactory situation.
Twilight
Administrator


member is offline



~* Stephanie *~


Email PM

Gender: Female
Posts: 14980
Re: ::Just simply Orlando Bloom::
« Reply #5 on: Sep 10th, 2005, 1:58pm »

Cami: Awww .. you aren't a loser! I'm sure I do that as well (although I can't think of a song right now but I'm human so I know I have in the past. ) haha

keiraknightleylovr (I don't know your name .. ): Wow! 300?! I only have 2 big framed posters of him on my wall. I have 5 or 6 big posters though .. I just switch them around from time to time. I usually just by the magazines he's in like this Teen Vogue one .. I used to be such a teenybopper when it came to collecting posters and putting them on my walls but I kinda grew out of it. haha (I'm 21 now)

oOo .. great job on the blend too! I like it! (What program do you use?)
Logged




I Heart Jake | My LiveJournal | Ben Barnes Fan

RIP Heath Ledger
1979 - 2008


Cami Miss Bloom
Jake Fan


member is offline






Homepage PM

Gender: Female
Posts: 123
Re: ::Just simply Orlando Bloom::
« Reply #6 on: Sep 11th, 2005, 08:13am »

on Sep 10th, 2005, 1:58pm, Twilight wrote:
Cami: Awww .. you aren't a loser! I'm sure I do that as well (although I can't think of a song right now but I'm human so I know I have in the past. ) haha



Wow, great blend keiraknightleylovr!!! I love that photoshoot where Orlando wears make up. And the one were he's very young. I think it was his first photoshoot, or one of the first ones. <3
He was such a cute baby.

Lando at TIFF:

Don't remember exactly where I took it. Should Be Ka-Bloom or OL, as usual.
Logged


Twilight
Administrator


member is offline



~* Stephanie *~


Email PM

Gender: Female
Posts: 14980
Re: ::Just simply Orlando Bloom::
« Reply #7 on: Sep 11th, 2005, 10:44am »

^^ Dang, I'm not even done with the Jake pics .. lmao! My poor little computer ..

Wait .. they are from yesterday .. *gasp* .. does that mean that Jake & Orlando coulda been there at the same time?

(I want some new Jake/Orli pics, dang it .. hehehe )

Cami: What's your username at OL? I'm there too .. although I don't post as much as I do here. haha My username is my real name (Stephanie) there.
« Last Edit: Sep 11th, 2005, 10:55am by Twilight » Logged




I Heart Jake | My LiveJournal | Ben Barnes Fan

RIP Heath Ledger
1979 - 2008


Cami Miss Bloom
Jake Fan


member is offline






Homepage PM

Gender: Female
Posts: 123
Re: ::Just simply Orlando Bloom::
« Reply #8 on: Sep 11th, 2005, 10:32pm »

on Sep 11th, 2005, 10:44am, Twilight wrote:
Wait .. they are from yesterday .. *gasp* .. does that mean that Jake & Orlando coulda been there at the same time?

(I want some new Jake/Orli pics, dang it .. hehehe )

Ooooowwwww I never thought about it! I was sooooo full of thoughts because of the fact that Vig and Beanie were there, and Beanie went to HoV premeire and party, but didn't go to ET premiere and party and everything that I forgot about it! It would be amazing it there was new pics of Jake and Lando together! <3

Quote:
Cami: What's your username at OL? I'm there too .. although I don't post as much as I do here. haha My username is my real name (Stephanie) there.

My username there is Mila, though I don't post ANYTHING there. Really. And I don't exactly know why. I think I don't feel that good in there...I don't know.
Logged


Twilight
Administrator


member is offline



~* Stephanie *~


Email PM

Gender: Female
Posts: 14980
Re: ::Just simply Orlando Bloom::
« Reply #9 on: Sep 12th, 2005, 07:31am »

on Sep 11th, 2005, 10:32pm, CamiFlowers wrote:
Ooooowwwww I never thought about it! I was sooooo full of thoughts because of the fact that Vig and Beanie were there, and Beanie went to HoV premeire and party, but didn't go to ET premiere and party and everything that I forgot about it! It would be amazing it there was new pics of Jake and Lando together! <3

Awww .. that's all right! I like them too! But Jake & Orli are my top 2 hotties so seeing them together .. yeah ..

.. which reminds me ......

http://iheartjake.suddenlaunch.com/index.cgi?board=Pictures&action=display&num=1120194067

LMAO! (Want a laugh? Read that thread .. hahaha How embarrassing .. )

on Sep 11th, 2005, 10:32pm, CamiFlowers wrote:
My username there is Mila, though I don't post ANYTHING there. Really. And I don't exactly know why. I think I don't feel that good in there...I don't know.

Awwww .. don't feel bad! I know EXACTLY how you feel. I'm SO glad I'm not the only one! I always feel SO young when I'm there (hard to believe we are the 'young ones' of the board, I'm used to being an 'older' member when it comes to my age. ) I really think that's what keeps me from posting a lot. LOL! But yeah, I usually just post pics like I do here but when I do I feel like I mess up Anna's 'system' or something and I feel bad so I just tend to post a few here and there instead of going all out. Let her do all the work. lmao
Logged




I Heart Jake | My LiveJournal | Ben Barnes Fan

RIP Heath Ledger
1979 - 2008


Cami Miss Bloom
Jake Fan


member is offline






Homepage PM

Gender: Female
Posts: 123
Re: ::Just simply Orlando Bloom::
« Reply #10 on: Sep 12th, 2005, 6:15pm »

on Sep 12th, 2005, 07:31am, Twilight wrote:
Awww .. that's all right! I like them too! But Jake & Orli are my top 2 hotties so seeing them together .. yeah ..

.. which reminds me ......

http://iheartjake.suddenlaunch.com/index.cgi?board=Pictures&action=display&num=1120194067

LMAO! (Want a laugh? Read that thread .. hahaha How embarrassing .. )

LMAO!!! What a great thread!!! I LOVE those pics of them together! And I remember I got it out of nowhere, I was in a site and suddenly I see one small pic, and I thought "well, that looks like Lando and Jake..." then I take a closer look and I'm like "oh....my...god....those ARE Lando and Jake!!! AAAAAAAHHHHHHHHHH!!" LMAO! XD

Quote:
Awwww .. don't feel bad! I know EXACTLY how you feel. I'm SO glad I'm not the only one! I always feel SO young when I'm there (hard to believe we are the 'young ones' of the board, I'm used to being an 'older' member when it comes to my age. ) I really think that's what keeps me from posting a lot. LOL! But yeah, I usually just post pics like I do here but when I do I feel like I mess up Anna's 'system' or something and I feel bad so I just tend to post a few here and there instead of going all out. Let her do all the work. lmao

Yeah well, I normally am the younger one. I feel like a baby there. I really don't feel confortable.

And wholy f*ck, talking about Orlando and Mario Testino






*faints*
« Last Edit: Sep 12th, 2005, 6:18pm by Cami Miss Bloom » Logged


Wings
Jake Fan


member is offline





YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 390
Re: ::Just simply Orlando Bloom::
« Reply #11 on: Sep 12th, 2005, 6:17pm »

*faints* OOOOOOOOO M GGGGGGGAWD.....THANK U *faints again* do u have larger pictures?
« Last Edit: Sep 12th, 2005, 6:18pm by Wings » Logged

This is a bitch of an unsatisfactory situation.
Cami Miss Bloom
Jake Fan


member is offline






Homepage PM

Gender: Female
Posts: 123
Re: ::Just simply Orlando Bloom::
« Reply #12 on: Sep 12th, 2005, 6:19pm »

on Sep 12th, 2005, 6:17pm, keiraknightleylovr wrote:
*faints* OOOOOOOOO M GGGGGGGAWD.....THANK U *faints again* do u have larger pictures?

I don't!!! I only saw those tiny pics! I sooooooooooo need those in high res..... *imagines* *faints*
Logged


Twilight
Administrator


member is offline



~* Stephanie *~


Email PM

Gender: Female
Posts: 14980
Re: ::Just simply Orlando Bloom::
« Reply #13 on: Sep 12th, 2005, 6:59pm »

on Sep 12th, 2005, 6:15pm, CamiFlowers wrote:
LMAO!!! What a great thread!!! I LOVE those pics of them together! And I remember I got it out of nowhere, I was in a site and suddenly I see one small pic, and I thought "well, that looks like Lando and Jake..." then I take a closer look and I'm like "oh....my...god....those ARE Lando and Jake!!! AAAAAAAHHHHHHHHHH!!" LMAO! XD

LMAO! Told ya it was funny! I think I about had a heart attack that night. haha I think I overreacted just a TAD in that thread too ... *blush*

Where'd those come from?! Can't wait to see bigger versions! (He looks so funny though, I don't know why! I think it's the clothes and the hair. LOL)

Haven't we seen the one(s) where he is posing with Mario before?? It looks familar .. the first one anyways.
Logged




I Heart Jake | My LiveJournal | Ben Barnes Fan

RIP Heath Ledger
1979 - 2008


Wings
Jake Fan


member is offline





YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 390
Re: ::Just simply Orlando Bloom::
« Reply #14 on: Sep 12th, 2005, 7:12pm »

hey guys i think we're the only three on here!! haha TRUE orlando bloom fans
Logged

This is a bitch of an unsatisfactory situation.
Pages: 1 2 3  ...  69
« Previous Topic | Next Topic »

Disclaimer: The statements and views expressed on this forum by individual members do not reflect the thoughts and opinions of IHeartJake.Com or the IHJ Staff.
Monthly Ad-Free Plan!

$6.99 Gets 50,000 Ad-Free Pageviews!

This Board Hosted For FREE By SuddenLaunch
Get Your Own Free Message Board!