New Layout on the comm.

Welcome Guest. Please Login or Register.
Apr 28th, 2017, 8:45pm



Welcome to The I Heart Jake Community

IHJ Community
General
Site News (Moderators: xoaLLyxo, Twilight)
  New Layout on the comm.
« Previous Topic | Next Topic »
Pages: 1 2 3 4 
   Author  Topic: New Layout on the comm.  (Read 1143 times)
jakesgirl51
Gyllenhaalic


member is offline



I Love Jake!

AIM
PM

Gender: Female
Posts: 1812
Re: New Layout on the comm.
« Reply #30 on: Aug 27th, 2004, 3:04pm »

absolutely
Logged

"If you're gonna dive in, dive into the deep end."
-Jake Gyllenhaal

~much love~
Kimberina
True Gyllenhaalic


member is offline



*~*Kimmi*~*


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 3998
Re: New Layout on the comm.
« Reply #31 on: Aug 27th, 2004, 4:23pm »

yay!!!!
Logged





jakesgirl51
Gyllenhaalic


member is offline



I Love Jake!

AIM
PM

Gender: Female
Posts: 1812
Re: New Layout on the comm.
« Reply #32 on: Aug 27th, 2004, 8:05pm »

lol
Logged

"If you're gonna dive in, dive into the deep end."
-Jake Gyllenhaal

~much love~
iseefrank
Gyllenhaalic


member is offline



he's so JEXY

AIM
Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 1065
Re: New Layout on the comm.
« Reply #33 on: Aug 29th, 2004, 10:29am »

you guys got like 50 posts on that ...lol
Logged

My parents didn't get me what I wanted for Christmas.
What did you want?
Hungry Hungry Hippos.
And how did you feel, being denied these hungry, hungry hippos?
Regret.
jakesgirl51
Gyllenhaalic


member is offline



I Love Jake!

AIM
PM

Gender: Female
Posts: 1812
Re: New Layout on the comm.
« Reply #34 on: Aug 29th, 2004, 10:58am »

lol it was fun
Logged

"If you're gonna dive in, dive into the deep end."
-Jake Gyllenhaal

~much love~
Kimberina
True Gyllenhaalic


member is offline



*~*Kimmi*~*


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 3998
Re: New Layout on the comm.
« Reply #35 on: Aug 29th, 2004, 12:19pm »

yep it was!!!!
Logged





jakesgirl51
Gyllenhaalic


member is offline



I Love Jake!

AIM
PM

Gender: Female
Posts: 1812
Re: New Layout on the comm.
« Reply #36 on: Aug 30th, 2004, 09:38am »

yet, i'm kind of glad its over haha
Logged

"If you're gonna dive in, dive into the deep end."
-Jake Gyllenhaal

~much love~
xoaLLyxo
Administrator


member is offline



- moderator -

AIM
Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 5846
Re: New Layout on the comm.
« Reply #37 on: Sep 30th, 2004, 6:09pm »

hahahah i know you all loved the green but it was a time for a change plus the graphic was bugging me so i made this! i was going to keep the green then i realized it wasnt the same color scheme and everyone went crazy haha so now i ended up with red (IT IS NOT PINK THIS IS A FANSITE FOR A MAN NOT A WOMEN) hehehehe im just gonna keep on telling myself that hahaha i dunno i didnt want it pink but its the only thing that matched i hope you all like it! if you want the green back just say so i will put it back in a jiffy much love! xo aLLy xo
Logged

//aLLy//hearts//jake//



we are human after all. much in common after all.
DENiSSA hearts JAKE
Gyllenhaalic


member is offline





YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 2401
Re: New Layout on the comm.
« Reply #38 on: Sep 30th, 2004, 6:22pm »

noo ally i love this new layout and the colors!!!! forreal...i love his scarlett-ish pinkish color scheme..dont worry i think pink look good in men..and the layout is telling me that jake wants me in the bedroom with him its so seduce-able hahah...love it!!!!!!
Logged

Gyllenhaalic4ever
True Gyllenhaalic


member is offline



I DON"T WANNA BE ALONE -Donnie-

YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 3619
Re: New Layout on the comm.
« Reply #39 on: Sep 30th, 2004, 6:23pm »

well its looks great! and as much i i like green..the red or pin LOL looks fine! and it looks great w/ the picture!
Logged



IM SHIVERING COLD SWEAT,
MY EYES BURNING FROM HOT TEARS,
THE BLOOD DRIPS DOWN ME,
AND THE ONLY THING THAT HAUNTS ME ARE MY FEARS.
strappleberry
Newbie


member is offline





AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 81
Re: New Layout on the comm.
« Reply #40 on: Sep 30th, 2004, 6:41pm »

woot I love the new layout!!!! Totally hott!!
Logged

DENiSSA hearts JAKE
Gyllenhaalic


member is offline





YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 2401
Re: New Layout on the comm.
« Reply #41 on: Sep 30th, 2004, 6:43pm »

yess hott lol...reminds me of that felling hott hott song at the end of that movie bend it like beckham
Logged

Gyllenhaalic4ever
True Gyllenhaalic


member is offline



I DON"T WANNA BE ALONE -Donnie-

YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 3619
Re: New Layout on the comm.
« Reply #42 on: Sep 30th, 2004, 6:49pm »

haha yea! the red makes me think of how spicey jake really is! get me? like the color represents jake!
Logged



IM SHIVERING COLD SWEAT,
MY EYES BURNING FROM HOT TEARS,
THE BLOOD DRIPS DOWN ME,
AND THE ONLY THING THAT HAUNTS ME ARE MY FEARS.
xoaLLyxo
Administrator


member is offline



- moderator -

AIM
Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 5846
Re: New Layout on the comm.
« Reply #43 on: Sep 30th, 2004, 6:57pm »

hahahahahaha thanks guys
Logged

//aLLy//hearts//jake//



we are human after all. much in common after all.
The Scientist
Newbie


member is offline






Email PM

Gender: Female
Posts: 7
Re: New Layout on the comm.
« Reply #44 on: Sep 30th, 2004, 10:31pm »

I never saw the old layout, but I like this one, it's nice And don't you know, pink on men is so 'in' right now
Logged

Pages: 1 2 3 4 
« Previous Topic | Next Topic »

Disclaimer: The statements and views expressed on this forum by individual members do not reflect the thoughts and opinions of IHeartJake.Com or the IHJ Staff.
Monthly Ad-Free Plan!

$6.99 Gets 50,000 Ad-Free Pageviews!

This Board Hosted For FREE By SuddenLaunch
Get Your Own Free Message Board!