IHJ CALENDAR

Welcome Guest. Please Login or Register.
Apr 28th, 2017, 8:45pm



Welcome to The I Heart Jake Community

IHJ Community
General
Site News (Moderators: xoaLLyxo, Twilight)
  IHJ CALENDAR
« Previous Topic | Next Topic »
Pages: 1 2 3 4 5 6  ...  11
   Author  Topic: IHJ CALENDAR  (Read 4018 times)
xoaLLyxo
Administrator


member is offline



- moderator -

AIM
Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 5846
Re: IHJ CALENDER
« Reply #45 on: Nov 26th, 2005, 9:32pm »

yay! here's the link so you guys can watch out for more tv scheduals

http://www.tv-now.com/stars/jakegyl.html
Logged

//aLLy//hearts//jake//



we are human after all. much in common after all.
Caitlin
True Gyllenhaalic


member is offline





AIM
Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 7652
Re: IHJ CALENDER
« Reply #46 on: Nov 26th, 2005, 9:37pm »

LOL Woooo! I'm gonna have to 'accidentally' miss my bus on that day! lmao!
Logged

Caitlin
True Gyllenhaalic


member is offline





AIM
Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 7652
Re: IHJ CALENDER
« Reply #47 on: Nov 28th, 2005, 12:47am »

WOOOOO Someone on another forum saw a tv ad for Brokeback 4 times in one hour !!!! It was on LOGO.. Uhhm anyways, there will be a Brokeback Mountain special on LOGO on December 6 (at 4pm eastern) if you guys didn't already know! I wish I got that station..
Logged

xoaLLyxo
Administrator


member is offline



- moderator -

AIM
Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 5846
Re: IHJ CALENDER
« Reply #48 on: Nov 28th, 2005, 3:21pm »

whats LOGO?
Logged

//aLLy//hearts//jake//



we are human after all. much in common after all.
Twilight
Administrator


member is offline



~* Stephanie *~


Email PM

Gender: Female
Posts: 14980
Re: IHJ CALENDER
« Reply #49 on: Nov 28th, 2005, 3:31pm »

on Nov 26th, 2005, 9:21pm, Kelsey wrote:
Let the Brokeback Mountain press begin!

Jake will be on Today on Dec. 8th!

Also, a couple more showings of The Good Girl on Oxygen..

Tue Dec 20 09:00P on Oxygen Channel
Wed Dec 21 06:30P on Oxygen Channel

Ohhh .. I didn't even notice the Today show thing. Thanks for the heads up! .. *makes note of this date so she doesn't forget to cap* ..
Logged




I Heart Jake | My LiveJournal | Ben Barnes Fan

RIP Heath Ledger
1979 - 2008


Twilight
Administrator


member is offline



~* Stephanie *~


Email PM

Gender: Female
Posts: 14980
Re: IHJ CALENDER
« Reply #50 on: Nov 28th, 2005, 10:11pm »

oOo .. found another one! Jake is gonna be on 'The Daily Show With Jon Stewart' on Comedy Central on December 8th as well.
Logged




I Heart Jake | My LiveJournal | Ben Barnes Fan

RIP Heath Ledger
1979 - 2008


xoaLLyxo
Administrator


member is offline



- moderator -

AIM
Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 5846
Re: IHJ CALENDER
« Reply #51 on: Nov 28th, 2005, 10:13pm »

OMG i think Kelsey is gonna have a heart attack!!!! HAHAHA thanks Steph!
Logged

//aLLy//hearts//jake//



we are human after all. much in common after all.
Caitlin
True Gyllenhaalic


member is offline





AIM
Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 7652
Re: IHJ CALENDER
« Reply #52 on: Nov 28th, 2005, 10:20pm »

^ LMFAO My exact thoughts when I read that!!! hahaha It shall be interesting! Woo!

Oh and I guess LOGO is a TV station.. .. I dunno ..
Logged

Kelsey
True Gyllenhaalic


member is offline



DON'T TASE ME BRO


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 4088
Re: IHJ CALENDER
« Reply #53 on: Nov 29th, 2005, 12:14am »

OMFG!!!!!!! *screams* *dies of a heart attack*

Logged

W E A R E M A C H I N E S
Twilight
Administrator


member is offline



~* Stephanie *~


Email PM

Gender: Female
Posts: 14980
Re: IHJ CALENDER
« Reply #54 on: Nov 29th, 2005, 01:23am »

^^ haha I had a question for ya .. When I went to the Comedy Central site to find showtimes .. I see this for December 8th ..

Thursday Dec 08 2005

01:00 AM The Daily Show with Jon Stewart The Daily Show with Jon Stewart (10155)

TV-14

10:00 AM The Daily Show with Jon Stewart The Daily Show with Jon Stewart (10155)

TV-14

02:00 PM The Daily Show with Jon Stewart The Daily Show with Jon Stewart (10155)

TV-14

08:00 PM The Daily Show with Jon Stewart The Daily Show with Jon Stewart (10155)

TV-14

11:00 PM The Daily Show with Jon Stewart The Daily Show with Jon Stewart (10156)


My question .. which one will be the episode with Jake on it? I've never seen the show so I'm not sure exactly which one to try and cap. lmao! Will they all be the same or are their different episodes throughout the day ..? Help!
Logged




I Heart Jake | My LiveJournal | Ben Barnes Fan

RIP Heath Ledger
1979 - 2008


Kelsey
True Gyllenhaalic


member is offline



DON'T TASE ME BRO


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 4088
Re: IHJ CALENDER
« Reply #55 on: Nov 29th, 2005, 01:54am »

The 11 o'clock one is the new one (10156). All the others are reruns from the day before...
Logged

W E A R E M A C H I N E S
Twilight
Administrator


member is offline



~* Stephanie *~


Email PM

Gender: Female
Posts: 14980
Re: IHJ CALENDER
« Reply #56 on: Nov 29th, 2005, 01:55am »

All righty! Thanks!
Logged




I Heart Jake | My LiveJournal | Ben Barnes Fan

RIP Heath Ledger
1979 - 2008


Kelsey
True Gyllenhaalic


member is offline



DON'T TASE ME BRO


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 4088
Re: IHJ CALENDER
« Reply #57 on: Nov 29th, 2005, 01:59am »

No problem! I'm so excited! I've been waiting for him to go on there for like EVER! lol!
« Last Edit: Nov 29th, 2005, 02:01am by Kelsey » Logged

W E A R E M A C H I N E S
tandreas
Jake Fan


member is offline






Email PM

Gender: Female
Posts: 484
Re: IHJ CALENDER
« Reply #58 on: Nov 29th, 2005, 02:06am »

YAY!!!! John Stewart usually does good interviews too.

I get LOGO too. This is like Christmas
Logged

Kelsey
True Gyllenhaalic


member is offline



DON'T TASE ME BRO


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 4088
Re: IHJ CALENDER
« Reply #59 on: Nov 29th, 2005, 02:11am »

on Nov 29th, 2005, 02:06am, tandreas wrote:
YAY!!!! John Stewart usually does good interviews too.

I get LOGO too. This is like Christmas

Haha! Yeah he's really good at getting the celebs to talk about some random stuff instead of the movie they're there to promote, and not caring about it! lol Like when he talked parenting with Kate Hudson or talked to Andre 3000 about his new cell phone... heehee

And what kind of channel is LOGO? Too bad I don't get it...
Logged

W E A R E M A C H I N E S
Pages: 1 2 3 4 5 6  ...  11
« Previous Topic | Next Topic »

Disclaimer: The statements and views expressed on this forum by individual members do not reflect the thoughts and opinions of IHeartJake.Com or the IHJ Staff.
Monthly Ad-Free Plan!

$6.99 Gets 50,000 Ad-Free Pageviews!

This Board Hosted For FREE By SuddenLaunch
Get Your Own Free Message Board!