ok what is he doing?

Welcome Guest. Please Login or Register.
Apr 27th, 2017, 09:46am




IHJ Community
General
Wha? (Moderators: xoaLLyxo, Twilight)
  ok what is he doing?
« Previous Topic | Next Topic »
Pages: 1 2 3 4 5 6 
   Author  Topic: ok what is he doing?  (Read 3869 times)
jakesgirl51
Gyllenhaalic


member is offline



I Love Jake!

AIM
PM

Gender: Female
Posts: 1812
Re: ok what is he doing?
« Reply #45 on: Jul 23rd, 2004, 09:33am »

although great is a good description of jake...
but foolish is not
Logged

"If you're gonna dive in, dive into the deep end."
-Jake Gyllenhaal

~much love~
iseefrank
Gyllenhaalic


member is offline



he's so JEXY

AIM
Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 1065
Re: ok what is he doing?
« Reply #46 on: Jul 23rd, 2004, 11:42pm »

its funny how depp means idiot in german..sry.. i just thought of that..
Logged

My parents didn't get me what I wanted for Christmas.
What did you want?
Hungry Hungry Hippos.
And how did you feel, being denied these hungry, hungry hippos?
Regret.
ILOVEJAKESOMUCH
Gyllenhaalic Wannabe


member is offline





YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 854
Re: ok what is he doing?
« Reply #47 on: Aug 1st, 2004, 10:55pm »

my name sarah means princess even tho i'm not into that proncess stuff crap if that made any sense
Logged

"The truth is most of the films that make a lot of money no one remembers, and I'm not interested in making films that no one remembers."

http://live.quizilla.com/user_images/X/xoaLLyxo/1089923404_MyWeb3sexy.gif

Jake is so sexy!!!
DarkO
Newbie


member is offline






PM


Posts: -3
Re: ok what is he doing?
« Reply #48 on: Sep 30th, 2004, 06:36am »

WAT?
Logged

Gyllenhaalic4ever
True Gyllenhaalic


member is offline



I DON"T WANNA BE ALONE -Donnie-

YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 3619
Re: ok what is he doing?
« Reply #49 on: Sep 30th, 2004, 5:19pm »

yea sorta! my name Erika means: honorable Ruler
« Last Edit: Sep 30th, 2004, 5:26pm by Gyllenhaalic4ever » Logged



IM SHIVERING COLD SWEAT,
MY EYES BURNING FROM HOT TEARS,
THE BLOOD DRIPS DOWN ME,
AND THE ONLY THING THAT HAUNTS ME ARE MY FEARS.
DarkO
Newbie


member is offline






PM


Posts: -3
Re: ok what is he doing?
« Reply #50 on: Oct 1st, 2004, 06:56am »

oh! i got it now.. my name is champ meain' ... u kno it
Logged

jakesgirl51
Gyllenhaalic


member is offline



I Love Jake!

AIM
PM

Gender: Female
Posts: 1812
Re: ok what is he doing?
« Reply #51 on: Oct 1st, 2004, 3:49pm »

my name means: a pearl
Logged

"If you're gonna dive in, dive into the deep end."
-Jake Gyllenhaal

~much love~
Gyllenhaalic4ever
True Gyllenhaalic


member is offline



I DON"T WANNA BE ALONE -Donnie-

YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 3619
Re: ok what is he doing?
« Reply #52 on: Oct 1st, 2004, 5:37pm »

haha! thats kool! pearls are pertty!
Logged



IM SHIVERING COLD SWEAT,
MY EYES BURNING FROM HOT TEARS,
THE BLOOD DRIPS DOWN ME,
AND THE ONLY THING THAT HAUNTS ME ARE MY FEARS.
Kimberina
True Gyllenhaalic


member is offline



*~*Kimmi*~*


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 3998
Re: ok what is he doing?
« Reply #53 on: Oct 2nd, 2004, 3:27pm »

my name means diffrent things lol

kimberley - means diamond

and kim can mean anything from royal to leader

i have keyrings about what my name means and they all say that im pretty and kind! awww isnt that sweet?
Logged





ILOVEJAKESOMUCH
Gyllenhaalic Wannabe


member is offline





YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 854
Re: ok what is he doing?
« Reply #54 on: Oct 4th, 2004, 7:17pm »

yes very!
Logged

"The truth is most of the films that make a lot of money no one remembers, and I'm not interested in making films that no one remembers."

http://live.quizilla.com/user_images/X/xoaLLyxo/1089923404_MyWeb3sexy.gif

Jake is so sexy!!!
Kimberina
True Gyllenhaalic


member is offline



*~*Kimmi*~*


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 3998
Re: ok what is he doing?
« Reply #55 on: Oct 5th, 2004, 2:00pm »

hehe
Logged





ILOVEJAKESOMUCH
Gyllenhaalic Wannabe


member is offline





YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 854
Re: ok what is he doing?
« Reply #56 on: Oct 5th, 2004, 5:03pm »

LALALALLALALALLALALALLAALLA
Logged

"The truth is most of the films that make a lot of money no one remembers, and I'm not interested in making films that no one remembers."

http://live.quizilla.com/user_images/X/xoaLLyxo/1089923404_MyWeb3sexy.gif

Jake is so sexy!!!
Gyllenhaalic4ever
True Gyllenhaalic


member is offline



I DON"T WANNA BE ALONE -Donnie-

YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 3619
Re: ok what is he doing?
« Reply #57 on: Oct 5th, 2004, 5:16pm »

it says your pretty and sweet and so its true!

LOL
LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALLALALALALALLALALALALALLALLALLALLALLALLALLALLALLALLALLALALALALLALALALLALALALALLALLALALALAL
Logged



IM SHIVERING COLD SWEAT,
MY EYES BURNING FROM HOT TEARS,
THE BLOOD DRIPS DOWN ME,
AND THE ONLY THING THAT HAUNTS ME ARE MY FEARS.
Kimberina
True Gyllenhaalic


member is offline



*~*Kimmi*~*


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 3998
Re: ok what is he doing?
« Reply #58 on: Oct 6th, 2004, 12:54pm »

hehe!

yay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Logged





ILOVEJAKESOMUCH
Gyllenhaalic Wannabe


member is offline





YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 854
Re: ok what is he doing?
« Reply #59 on: Oct 6th, 2004, 2:13pm »

on Oct 5th, 2004, 5:16pm, Gyllenhaalic4ever wrote:
it says your pretty and sweet and so its true!

LOL
LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALLALALALALALLALALALALALLALLALLALLALLALLALLALLALLALLALLALALALALLALALALLALALALALLALLALALALAL


damn...its like your never ends lol

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
Logged

"The truth is most of the films that make a lot of money no one remembers, and I'm not interested in making films that no one remembers."

http://live.quizilla.com/user_images/X/xoaLLyxo/1089923404_MyWeb3sexy.gif

Jake is so sexy!!!
Pages: 1 2 3 4 5 6 
« Previous Topic | Next Topic »

Disclaimer: The statements and views expressed on this forum by individual members do not reflect the thoughts and opinions of IHeartJake.Com or the IHJ Staff.
Monthly Ad-Free Plan!

$6.99 Gets 50,000 Ad-Free Pageviews!

This Board Hosted For FREE By SuddenLaunch
Get Your Own Free Message Board!