caption it

Welcome Guest. Please Login or Register.
Apr 27th, 2017, 09:43am




IHJ Community
General
Wha? (Moderators: xoaLLyxo, Twilight)
  caption it
« Previous Topic | Next Topic »
Pages: 1 2 3 4 5  6
   Author  Topic: caption it  (Read 3877 times)
Kimberina
True Gyllenhaalic


member is offline



*~*Kimmi*~*


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 3998
Re: caption it
« Reply #30 on: Sep 18th, 2004, 10:57am »

yeah i was wondering that too!
Logged





Gwawatawawa
Newbie


member is offline



~*~ElectrastaR~*~

YIM YIM
Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 35
Re: caption it
« Reply #31 on: Sep 18th, 2004, 3:33pm »

I don't have a Scooby Doo of a clue what it means, but it's one of those kind of phrases you hear in movies when someone is saying "go away" in a forceful way (in Italian)
Logged

Gyllenhaalic4ever
True Gyllenhaalic


member is offline



I DON"T WANNA BE ALONE -Donnie-

YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 3619
Re: caption it
« Reply #32 on: Sep 18th, 2004, 3:38pm »

ooo okay! makes sense!
Logged



IM SHIVERING COLD SWEAT,
MY EYES BURNING FROM HOT TEARS,
THE BLOOD DRIPS DOWN ME,
AND THE ONLY THING THAT HAUNTS ME ARE MY FEARS.
Kimberina
True Gyllenhaalic


member is offline



*~*Kimmi*~*


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 3998
Re: caption it
« Reply #33 on: Sep 19th, 2004, 09:27am »

ah ok then!
Logged





DarkO
Newbie


member is offline






PM


Posts: -3
Re: caption it
« Reply #34 on: Sep 22nd, 2004, 07:01am »

get it!
Logged

MipsyMopsy
Newbie


member is offline



Insanity Is Devine. Normality Is Just Plain Boring


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 39
Re: caption it
« Reply #35 on: Oct 13th, 2004, 05:27am »

right im going to have a try at this, now you must remember this is my first go.

Jake: C'mon you know you want to...{insert word here}
Logged

They Made Me Do It
28 days, 6 hours, 42 minutes, 12 seconds.
Dea ex machina
How does it feel to have a wacko for a son?
DarkO
Newbie


member is offline






PM


Posts: -3
Re: caption it
« Reply #36 on: Oct 13th, 2004, 07:39am »

Quote:
Jake: C'mon you know you want to...{insert word here}


kiss me n i wanna kiss u too, champy.. LOL j/k

but wel.. his face isn't like dat he wants to kiss me at al lol..
Logged

Kimberina
True Gyllenhaalic


member is offline



*~*Kimmi*~*


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 3998
Re: caption it
« Reply #37 on: Oct 13th, 2004, 1:12pm »

haha awww bless!
Logged





Gyllenhaalic4ever
True Gyllenhaalic


member is offline



I DON"T WANNA BE ALONE -Donnie-

YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 3619
Re: caption it
« Reply #38 on: Oct 13th, 2004, 5:12pm »

LOL i like when kimmi says aww bless! heheh
Logged



IM SHIVERING COLD SWEAT,
MY EYES BURNING FROM HOT TEARS,
THE BLOOD DRIPS DOWN ME,
AND THE ONLY THING THAT HAUNTS ME ARE MY FEARS.
MipsyMopsy
Newbie


member is offline



Insanity Is Devine. Normality Is Just Plain Boring


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 39
Re: caption it
« Reply #39 on: Oct 13th, 2004, 8:01pm »

i think that was a horrible interpretation i did...blehg
Logged

They Made Me Do It
28 days, 6 hours, 42 minutes, 12 seconds.
Dea ex machina
How does it feel to have a wacko for a son?
DarkO
Newbie


member is offline






PM


Posts: -3
Re: caption it
« Reply #40 on: Oct 14th, 2004, 03:32am »

Quote:
i think that was a horrible interpretation i did...blehg


no.. it's not a horrible interpretation u did.. i enjoyed fillin in dat sentence.. LOL
Logged

Kimberina
True Gyllenhaalic


member is offline



*~*Kimmi*~*


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 3998
Re: caption it
« Reply #41 on: Oct 14th, 2004, 2:27pm »

on Oct 13th, 2004, 5:12pm, Gyllenhaalic4ever wrote:
LOL i like when kimmi says aww bless! heheh


hehe! how come ya like it so much?
Logged





Gyllenhaalic4ever
True Gyllenhaalic


member is offline



I DON"T WANNA BE ALONE -Donnie-

YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 3619
Re: caption it
« Reply #42 on: Oct 14th, 2004, 5:26pm »

LOL i dunno ! its cute
Logged



IM SHIVERING COLD SWEAT,
MY EYES BURNING FROM HOT TEARS,
THE BLOOD DRIPS DOWN ME,
AND THE ONLY THING THAT HAUNTS ME ARE MY FEARS.
MipsyMopsy
Newbie


member is offline



Insanity Is Devine. Normality Is Just Plain Boring


Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 39
Re: caption it
« Reply #43 on: Oct 15th, 2004, 03:09am »

well im glad you enjoyed filling it in
Logged

They Made Me Do It
28 days, 6 hours, 42 minutes, 12 seconds.
Dea ex machina
How does it feel to have a wacko for a son?
DarkO
Newbie


member is offline






PM


Posts: -3
Re: caption it
« Reply #44 on: Oct 16th, 2004, 12:00am »

hehe.. thanx
Logged

Pages: 1 2 3 4 5  6
« Previous Topic | Next Topic »

Disclaimer: The statements and views expressed on this forum by individual members do not reflect the thoughts and opinions of IHeartJake.Com or the IHJ Staff.
Monthly Ad-Free Plan!

$6.99 Gets 50,000 Ad-Free Pageviews!

This Board Hosted For FREE By SuddenLaunch
Get Your Own Free Message Board!