jake picking his nose

Welcome Guest. Please Login or Register.
Apr 27th, 2017, 09:51am




IHJ Community
General
Wha? (Moderators: xoaLLyxo, Twilight)
  jake picking his nose
« Previous Topic | Next Topic »
Pages: 1 ... 3 4 5 6 7  ...  11
   Author  Topic: jake picking his nose  (Read 6194 times)
allie77kat
Guest
Re: jake picking his nose
« Reply #60 on: Nov 14th, 2005, 11:57am »

LMAO!!! Sooooo sorry for your pain but I am afraid that I just can give him up. Do you wanna tissue? That I can freely give.
Logged

abailey18
Gyllenhaalic


member is offline



BUBBLE BOY Jimmy : I'd rather spend one minute holding you than a lifetime knowing I never could


PM

Gender: Female
Posts: 1042
Re: jake picking his nose
« Reply #61 on: Nov 14th, 2005, 1:09pm »

you, you, you, skally wag!!! you, fened!!, you broke the WOMENS CODE OF '' don't take jake, ways from ashley!!!!'' HOW-WWW DARE YOOU!!!!!!


*tears* filth, pure filth!!!!
Logged




ashley.bailey@hotmail.co.uk
allie77kat
Guest
Re: jake picking his nose
« Reply #62 on: Nov 14th, 2005, 1:10pm »

Hell yeah I did it and I'd DO it again!


LAMO!!
Logged

abailey18
Gyllenhaalic


member is offline



BUBBLE BOY Jimmy : I'd rather spend one minute holding you than a lifetime knowing I never could


PM

Gender: Female
Posts: 1042
Re: jake picking his nose
« Reply #63 on: Nov 14th, 2005, 4:11pm »

FINE!! but sleep with one eye open!!!!! ONE EYE!! coz, revenge is a dish BEST SERVED COLD...an oh it'll be cold, yeah like frozen and stuff, like ice,
yeah like ice, and you'll be cold, oh no,
i mean you'll, you know.. suffer my walth.
you'll regret and suff...
yeah you'll regret taking jake...!!!
swine!!!
why i otta!!!!


ONE EYE!!! ONE EYE!!







lol
Logged




ashley.bailey@hotmail.co.uk
allie77kat
Guest
Re: jake picking his nose
« Reply #64 on: Nov 14th, 2005, 4:20pm »

LMFAO!!!!!!

One eye huh? Well I think I can take ya so bring it ON...BRING IT ON!!!
Logged

abailey18
Gyllenhaalic


member is offline



BUBBLE BOY Jimmy : I'd rather spend one minute holding you than a lifetime knowing I never could


PM

Gender: Female
Posts: 1042
Re: jake picking his nose
« Reply #65 on: Nov 19th, 2005, 1:42pm »

OH YOU B****...i'll bring it....oh hold my jacket...hold..it...i'm going to slap you silly.... i'm going to beat ya...yeah!!! YEAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!



*takes ear rings out*



i'll bring it....but you better not bring it ON AGAIN...coz that was rubbish!!! yeah...trash talk...and something rude in these lines..._____________

you fill in the gaps.......
thought it was scary...yeah...i'll pull your hair and all sorts.....man STEALER YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

« Last Edit: Nov 19th, 2005, 1:43pm by abailey18 » Logged




ashley.bailey@hotmail.co.uk
allie77kat
Guest
Re: jake picking his nose
« Reply #66 on: Nov 19th, 2005, 1:48pm »

LMAO!! Deep breaths...in...and...out...

Can't we all just get along. lol
Logged

ShiningStar
Newbie


member is offline





AIM
Email PM


Posts: 4
Re: jake picking his nose
« Reply #67 on: Nov 21st, 2005, 11:13pm »

haha...that picture is absolutely hilarious...and yet he is still very sexy...lol
Logged

SamX
Gyllenhaalic Wannabe


member is offline



"If you're going to dive in, dive into the deep end." - Jake


Email PM

Gender: Male
Posts: 803
Re: jake picking his nose
« Reply #68 on: Nov 27th, 2005, 05:17am »

haha, he can't seem to get his finger out of there...

he was picking it again on the set of Zodiac...



but he's still so incredibly hot...lol
« Last Edit: Nov 27th, 2005, 05:18am by SamX » Logged

"it's not just a crush, it's more like an OBSESSION!" -freaks and geeks



proud gyllenhaalic <3
Skylark
Gyllenhaalic


member is offline



I'LL PUT A SPELL ON U!!


PM

Gender: Female
Posts: 1316
Re: jake picking his nose
« Reply #69 on: Nov 27th, 2005, 07:36am »

AHAHAHHA !TOO FUNNY!!!he's the only one guy who can picks his nose remaining sexy...
Logged

SKYLARK
gyllenhaal12
Jake Fan


member is offline



Biggest Jake Fan

YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Male
Posts: 144
Re: jake picking his nose
« Reply #70 on: Nov 30th, 2005, 08:24am »

lol jakes picking his nose haha
Logged




aquarians2
Newbie


member is offline






PM

Gender: Female
Posts: 43
Re: jake picking his nose
« Reply #71 on: Dec 1st, 2005, 01:09am »

I think Kirsten is making that face because she's wondering if any of those extra "bacon bits" on her salad fell from Jake's nose.
Logged

Life is change. Improvement is optional.
abailey18
Gyllenhaalic


member is offline



BUBBLE BOY Jimmy : I'd rather spend one minute holding you than a lifetime knowing I never could


PM

Gender: Female
Posts: 1042
Re: jake picking his nose
« Reply #72 on: Dec 1st, 2005, 11:37am »

lol thats sick dude!!!! haha, but true.




as as for you aliie, NO, we can't just get along, you broke my HEART!! tear!
Logged




ashley.bailey@hotmail.co.uk
allie77kat
Guest
Re: jake picking his nose
« Reply #73 on: Dec 1st, 2005, 12:42pm »

Awwww here I was thinking that you forgot all about me. I am sorry!

Please don't forsake me Ashley!!
« Last Edit: Dec 1st, 2005, 12:43pm by allie77kat » Logged

gyllenhaal12
Jake Fan


member is offline



Biggest Jake Fan

YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Male
Posts: 144
Re: jake picking his nose
« Reply #74 on: Dec 1st, 2005, 3:32pm »

jake looks hott doing anything, yea even that maybe he isnt picking his nose, but scratching it its you cant really tell i mean kirsten seems like she doesnt even notice. but its still looks funny! [/quote]

lol
Logged




Pages: 1 ... 3 4 5 6 7  ...  11
« Previous Topic | Next Topic »

Disclaimer: The statements and views expressed on this forum by individual members do not reflect the thoughts and opinions of IHeartJake.Com or the IHJ Staff.
Monthly Ad-Free Plan!

$6.99 Gets 50,000 Ad-Free Pageviews!

This Board Hosted For FREE By SuddenLaunch
Get Your Own Free Message Board!