another pic

Welcome Guest. Please Login or Register.
Apr 27th, 2017, 09:51am




IHJ Community
General
Wha? (Moderators: xoaLLyxo, Twilight)
  another pic
« Previous Topic | Next Topic »
Pages: 1 2 3  ...  7
   Author  Topic: another pic  (Read 4644 times)
JakeObsession
Newbie


member is offline






Email PM

Gender: Female
Posts: 71
another pic
« Thread started on: Aug 2nd, 2004, 4:55pm »

what do u think theyre doin?? (thats jake under that shirt lol)
Logged

xoaLLyxo
Administrator


member is offline



- moderator -

AIM
Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 5846
Re: another pic
« Reply #1 on: Aug 2nd, 2004, 5:00pm »

the doesnt work
Logged

//aLLy//hearts//jake//



we are human after all. much in common after all.
Gyllenhaalic4ever
True Gyllenhaalic


member is offline



I DON"T WANNA BE ALONE -Donnie-

YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 3619
Re: another pic
« Reply #2 on: Aug 2nd, 2004, 5:57pm »

on Aug 2nd, 2004, 4:55pm, JakeObsession wrote:
what do u think theyre doin?? (thats jake under that shirt lol)

not workin
Logged



IM SHIVERING COLD SWEAT,
MY EYES BURNING FROM HOT TEARS,
THE BLOOD DRIPS DOWN ME,
AND THE ONLY THING THAT HAUNTS ME ARE MY FEARS.
JakeObsession
Newbie


member is offline






Email PM

Gender: Female
Posts: 71
Re: another pic
« Reply #3 on: Aug 2nd, 2004, 6:17pm »

whoops it was working before...lemme try again
Logged

JakeObsession
Newbie


member is offline






Email PM

Gender: Female
Posts: 71
Re: another pic
« Reply #4 on: Aug 2nd, 2004, 6:24pm »


how bout now?
Logged

xoaLLyxo
Administrator


member is offline



- moderator -

AIM
Homepage Email PM

Gender: Female
Posts: 5846
Re: another pic
« Reply #5 on: Aug 2nd, 2004, 7:41pm »

nope... try uploading the pic to photobucket.com then get the direct link from there
Logged

//aLLy//hearts//jake//



we are human after all. much in common after all.
JakeObsession
Newbie


member is offline






Email PM

Gender: Female
Posts: 71
Re: another pic
« Reply #6 on: Aug 2nd, 2004, 7:56pm »

ok...now?
Logged

xojakeox
Jake Fan


member is offline



I LOVE JAKE!!!!!

AIM
PM

Gender: Female
Posts: 345
Re: another pic
« Reply #7 on: Aug 2nd, 2004, 9:31pm »

i think hes trying to play hide and go seek, btw, that is a hot pic of his tummy!
Logged

Luv ya!! Pookie
Gyllenhaalic4ever
True Gyllenhaalic


member is offline



I DON"T WANNA BE ALONE -Donnie-

YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 3619
Re: another pic
« Reply #8 on: Aug 2nd, 2004, 9:44pm »

i think there just trying to show off his rock hard hairy ab chest
Logged



IM SHIVERING COLD SWEAT,
MY EYES BURNING FROM HOT TEARS,
THE BLOOD DRIPS DOWN ME,
AND THE ONLY THING THAT HAUNTS ME ARE MY FEARS.
jakegurl09
Jake Fan


member is offline





YIM YIM AIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 293
Re: another pic
« Reply #9 on: Aug 2nd, 2004, 11:15pm »

well, it doesnt matter WHAT they're doin..hes HOTT! jakes skinny..look at his ribs!
Logged

http://img.photobucket.com/albums/v449/jakegurl09/rob3.jpg[/IMG][IMG]http://img.photobucket.com/albums/v449/jakegurl09/greenday2.jpg[/I
punksick
Newbie


member is offline



he RoCkS!!!!

YIM YIM
Email PM

Gender: Female
Posts: 83
Re: another pic
« Reply #10 on: Aug 9th, 2004, 9:06pm »

on Aug 2nd, 2004, 9:31pm, xojakeox wrote:
i think hes trying to play hide and go seek, btw, that is a hot pic of his tummy!


yeah i think the same thing ...hehehe .. see ya!
Logged

*-!DoN't Be StUpId!... there are world leader 4 that-*
jakesgirl51
Gyllenhaalic


member is offline



I Love Jake!

AIM
PM

Gender: Female
Posts: 1812
Re: another pic
« Reply #11 on: Aug 9th, 2004, 9:20pm »

its funny because everytime you posted the picture...it worked lol
Logged

"If you're gonna dive in, dive into the deep end."
-Jake Gyllenhaal

~much love~
jakesgirl51
Gyllenhaalic


member is offline



I Love Jake!

AIM
PM

Gender: Female
Posts: 1812
Re: another pic
« Reply #12 on: Aug 9th, 2004, 9:22pm »

its probably just because you uploaded it...i dunno
Logged

"If you're gonna dive in, dive into the deep end."
-Jake Gyllenhaal

~much love~
JakeObsession
Newbie


member is offline






Email PM

Gender: Female
Posts: 71
Re: another pic
« Reply #13 on: Aug 9th, 2004, 10:11pm »

actually everytime i put the pic up, it worked right after but then later when i went to see it it would be an x. but i got a photobucket thing so i wont have that problem again
Logged

Xero Theory
Jake Fan


member is offline



It Says Linkin Park

YIM YIM AIM
PM

Gender: Female
Posts: 296
Re: another pic
« Reply #14 on: Aug 9th, 2004, 10:14pm »

maybe the dude didn't know what a wedgie was?...=|
Logged

Pages: 1 2 3  ...  7
« Previous Topic | Next Topic »

Disclaimer: The statements and views expressed on this forum by individual members do not reflect the thoughts and opinions of IHeartJake.Com or the IHJ Staff.
Monthly Ad-Free Plan!

$6.99 Gets 50,000 Ad-Free Pageviews!

This Board Hosted For FREE By SuddenLaunch
Get Your Own Free Message Board!